Привет, Гость ! - Войти
- Зарегистрироваться
Персональный сайт пользователя ravitejafe : ravitejafe .www.nn.ru  
пользователь имеет статус «трастовый»
портрет № 1419821 зарегистрирован более 1 года назад

ravitejafe

Портрет заполнен на 24 %

Отправить приватное сообщение Добавить в друзья Игнорировать Сделать подарок

                              0                              уровень
популярность: Не участвует в рейтинге



    Статистика портрета:
  • сейчас просматривают портрет - 0
  • зарегистрированные пользователи посетившие портрет за 7 дней - 0
Блог   >  

support team’s timetable

  05.02.2021 в 13:57   676  
Your support team can be available 24x7, 24x5, 12x5, 12x7, 8x5. The support team’s schedule mostly depends on the types of applications. For mission-critical internal systems, 24x7 support and monitoring is a preferred option. Around-the-clock support availability is also required for external applications, whose downtime can incur huge financial or reputational damages, for example, a large ecommerce solution or online banking services. In other cases, support during a business’s working hours is a good cost-saving option.
www.fieldengineer.com/blogs/high-paying-entry-level-jobs