Привет, Гость ! - Войти
- Зарегистрироваться
Персональный сайт пользователя ravitejafe : ravitejafe .www.nn.ru  
пользователь имеет статус «трастовый»
портрет № 1419821 зарегистрирован более 1 года назад

ravitejafe

Портрет заполнен на 24 %

Отправить приватное сообщение Добавить в друзья Игнорировать Сделать подарок

                              0                              уровень
популярность: Не участвует в рейтинге



    Статистика портрета:
  • сейчас просматривают портрет - 0
  • зарегистрированные пользователи посетившие портрет за 7 дней - 1
Блог   >  

service desk manage

  21.01.2021 в 09:14   32  
New insiders in the IT world often ask about the differences between ITIL and the service desk, but did you know that the service desk is actually part of ITIL 2011 and will likely remain an integral part of ITIL in version v4? scheduled for 2019? The ITIL framework provides IT organizations with a comprehensive path to implement customer service and implement and enforce ITIL support service responsibilities within the organization service desk manage.
More Info: technicaldriven.blogspot.com/2020/09/service-desk-manage.html