Привет, Гость ! - Войти
- Зарегистрироваться
Персональный сайт пользователя ravitejafe : ravitejafe .www.nn.ru  
пользователь имеет статус «трастовый»
портрет № 1419821 зарегистрирован более 1 года назад

ravitejafe

Портрет заполнен на 24 %

Отправить приватное сообщение Добавить в друзья Игнорировать Сделать подарок

                              0                              уровень
популярность: Не участвует в рейтинге



    Статистика портрета:
  • сейчас просматривают портрет - 0
  • зарегистрированные пользователи посетившие портрет за 7 дней - 1
Блог   >  

Run a Friendly Service Desk

  14.12.2020 в 14:39   28  
A service center is a communication center that provides a single point of contact between a company and its customers, employees and business partners. The purpose of a service center is to ensure that users receive prompt and adequate assistance.
Service tables are designed to handle incidents and service requests. In this context, an incident is an event that causes a disruption in the availability or quality of service. A service request requests help with routine tasks, such as changing a user's password or setting up a new user on work systems. Other services provided may include change management, version control, and configuration tasks.
More INfo: tectendency.blogspot.com/2020/08/service-desk-technician-what-it-is-and.html