Привет, Гость ! - Войти
- Зарегистрироваться
Персональный сайт пользователя ravitejafe : ravitejafe .www.nn.ru  
пользователь имеет статус «трастовый»
портрет № 1419821 зарегистрирован более 1 года назад

ravitejafe

Портрет заполнен на 24 %

Отправить приватное сообщение Добавить в друзья Игнорировать Сделать подарок

                              0                              уровень
популярность: Не участвует в рейтинге



    Статистика портрета:
  • сейчас просматривают портрет - 0
  • зарегистрированные пользователи посетившие портрет за 7 дней - 0
Блог   >  

help desk for the IT sector

  17.11.2020 в 18:07   43  
Now that you understand what help desk is , let's understand why it is so cited in the IT sector
The help desk is a service offered by Information Technology companies , working as a technical support for areas related to computing.
Thus, the employee of the contracting company, when he has a problem, opens a call to the IT team, which solves the problem.
Some common problems are: not being able to access the Internet or the company's internal network, the printer is not working, etc.
The questions worked on the help desk are low complexity problems and, therefore, are also called "first level of service".
More Info: techpioneerhub.blogspot.com/2020/04/what-is-help-desk-for-it-sector.html