Привет, Гость ! - Войти
- Зарегистрироваться
Персональный сайт пользователя ravitejafe : ravitejafe .www.nn.ru  
пользователь имеет статус «трастовый»
портрет № 1419821 зарегистрирован более 1 года назад

ravitejafe

Портрет заполнен на 24 %

Отправить приватное сообщение Добавить в друзья Игнорировать Сделать подарок

                              0                              уровень
популярность: Не участвует в рейтинге



    Статистика портрета:
  • сейчас просматривают портрет - 0
  • зарегистрированные пользователи посетившие портрет за 7 дней - 1
Блог   >  

deskside support job description

  07.10.2020 в 18:12   89  
Respond to customer requests for installation, configuration, testing, maintenance of hardware and software components.
deskside support job description
Analyze and solve consumer hardware and software problems.
Perform root cause analysis of equipment problems and provide effective diagnosis.
Respond to customer inquiries by phone and email promptly and accurately.
Provide professional training to new employers and less experienced employees when needed.
More Info: techhotter.blogspot.com/2020/03/what-is-deskside-support-job-description.html